Comanda din pagina produsului

Recomandam sistemul online de preluare a comenzilor de pe Autoxcustoms.ro deoarece asigura preluarea corecta a datelor pentru facturare si livrare.

Pentru a comanda online, urmeaza pasii de mai jos:

  1. Alege produsul dorit si apasa pe butonul Adaugă în coș. Se va deschide o caseta cu urmatoarele optiuni:
    a). VEZI COSUL DE CUMPARATURI – Apasa acest buton pentru a vizualiza produsele selectate pentru comanda.
    b). FINALIZEAZA COMANDA – Apasa acest buton pentru a completa datele referitoare la livrare, facturare si plata si pentru a plasa comanda finala.
    c). CONTINUA CUMPARATURILE – Apasa acest buton pentru a te intoarce in magazin si vizualiza alte produse.

  2. Pentru a plasa comanda finala:

    a). Inregistreaza-te in contul tau folosind adresa de email si parola;
    b). Introdu datele tale de contact in formular dupa ce esti deja logat. Aceste date vor fi folosite pentru a-ti fi livrate produsele comandate.

Bine de stiut: Comenzile realizate pana la ora 16 vor fi procesate si trimise in aceeasi zi.

Comanda telefonica

Daca nu vrei sa comanzi online, iti oferim varianta unei comenzi prin telefon:

Comandă telefonic la numarul de telefon +40 760 09 90 55, intre orele 8:00 si 18:00, de luni pana sambata.

Comanda prin email

Daca nu vrei sa comanzi online, iti oferim varianta unei comenzi prin email:

Comanda prin email la adresa comenzi@autoxcustoms.ro.

Foarte important: Scrie-ne toate detaliile despre produsul dorit, precum si datele tale de contact, iar consultantii nostri de vanzari te vor contacta in scurt timp.

Cum se realizeaza livrarea coletului?

Livrarea se realizeaza in doua moduri:

1. Ridicarea produsului de la sediul nostru, fara niciun cost aditional;

2. Prin curier rapid (comanda ajunge in 24-48 ore, in functie de locatia clientului).

In momentul primirii coletului, trebuie sa verificati integritatea fizica a produselor in prezenta curierului. In cazul detectarii unei daune pe loc, vei putea cere curierului completarea unui proces verbal de constatare a daunelor. Reclamatiile ulterioare nu vor fi luate in considerare.

Daca am plasat o comanda vineri dupa-amiaza, va ajunge pana marti?

Daca ati plasat comanda vineri pana in ora 16.00, este foarte posibil sa ajunga in cursul zilei de marti sau chiar mai devreme, dar depinde si de programul firmei de curierat si domiciliul dumneavoastra. Nu procesam comenzi in weekend.

Primesc confirmare de plasare a comenzii?

Da, prin email sau telefon, de aceea va rugam sa verificati ca datele de contact furnizate sa fie corecte.

Faceti livrari in weekend?

Nu procesam comenzi pentru curier in weekend, dar puteti ridica produsul de la sediul nostru, in cazul in care am confirmat acest lucru.

Cum platesc?

Indiferent daca ca ridicati comanda de la sediul nostru sau comandati prin curier rapid, plata se poate realiza astfel:

1. Plata Cash (numerar) la ridicarea produsului.

2. Ordin de plata.

Daca vrei sa platesti printr-un ordin de plata, ti se va genera o factura proforma care va fi trimisa prin email de catre agentii nostri. Aceasta va include contul bancar. Dupa recepționarea platii, produsele sunt trimise clientului sau pot fi ridicate de la sediu.

3. Plata prin card Revolut

In momentul primirii coletului, trebuie sa verificati integritatea fizica a produselor in prezenta curierului. In cazul detectarii unei daune pe loc, vei putea cere curierului completarea unui proces verbal de constatare a daunelor. Reclamatiile ulterioare nu vor fi luate in considerare.

Care sunt taxele de livrare?

Taxa de livrare prin curier rapid difera astfel:

1. Daca plata se realizeaza prin ramburs, la primirea coletului: 19 lei;

2. Daca plata comenzii se realizeaza in avans, prin ordin de plata sau Revolut: 15 lei.

Preturile afisate includ TVA?

Da, in lipsa altor specificatii clare, toate preturile afisate pe site contin TVA.

Pentru ce comenzi este livrarea gratuita?

Pentru toate comenzile mai mari de 500 lei, beneficiezi de transport GRATUIT in toata tara, in functie de limitele de acoperire ale firmelor de curierat.

Cum gasesc produsul de care am nevoie pentru masina mea?

Ne puteti contacta la +40 760 09 90 55 sau prin email la contact@autoxcustoms.ro si va oferim consultanta de care aveti nevoie, pentru alegerea corecta a produsului.

Sau ne vizitati pe Drumul Bacriului nr. 15 impreuna cu masina si discutam ce putem face pentru a avea un client multumit.

Pot obtine mai multe informatii despre un anumit produs?

Sigur ca da, ne puteti contacta la +40 760 09 90 55 sau prin email la contact@autoxcustoms.ro si va oferim informatiile de care aveti nevoie, pentru alegerea corecta a produsului.

Cum returnez un produs?

Daca, din diferite motive, doresti sa returnezi un produs, te rugam sa urmezi pasii de mai jos:

  1. Citeste termenii si conditiile pentru a te asigura ca produsul respectiv indeplinește conditiile de retur.

  2. Trimite un email la comenzi@autoxcustoms.ro sau contacteaza-ne la +4 0760 099 055.

  3. Așteapta sa fii contactat de catre echipa noastra.

  4. In urma primirii unei confirmari de indeplinire a conditiilor de retur, vei trimite produsul prin curierat fara ramburs la adresa indicata de colegii nostri.

  5. Noteaza numarul cererii de retur (de forma RT XXXXX) pe scrisoarea de transport (AWB), urmand ca apoi sa ne trimiți numarul de AWB si numele firmei de curierat. In cazul in care aceste conditii nu sunt respectate, costurile de livrare nu vor fi suportate de catre Autoxcustoms.ro.

  6. Dupa primirea si verificarea produselor, vei fi contactat de catre agentii nostri pentru returnarea contravalorii produselor achizitionate.

Termeni si conditii de retur

Returul produselor achizitionate din magazinul Autoxcustoms.ro poate fi acceptat in cazul in care termenii si conditiile sunt respectate, conform prevederilor O.U.G 34/2014 privind drepturile consumatorilor si privind modificarea si completarea unor acte normative.

Produsele comandate online pot fi returnate fara invocarea unui motiv in termen de 14 zile, inainte de expirarea perioadei de retragere. Astfel, cumparatorul are oportunitatea de a se retrage din contractul de vanzare fara a justifica motivul si a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in 14 zile calendaristice de la data primirii produsului.

Autoxcustoms.ro isi rezerva dreptul de a accepta sau nu produsele achizitionate de catre persoane fizice. In cazul persoanelor juridice, nu se accepta returul produselor achizitionate.

In cazul returului, cheltuielile de curierat sunt suportate de catre consumator si nu de catre vanzator. Pentru protectia produselor, se recomanda pastrarea ambalajului.

In cazul in care manipularea si transportul conduc la diminuarea valorii produselor, consumatorul este responsabil, conform art. 14, alin. 3 din OUG 34/2014.

Contravaloarea produsului poate fi rambursata in termen de maxim 14 zile de la data aducerii la cunostinta despre retur. Autoxcustoms.ro isi rezerva dreptul de a amana rambursarea pana la primirea dovezii conform careia produsul a fost expediat.

De retinut!

Consumatorii sunt rugati sa verifice produsele inainte de retur. In cazul in care acestea prezinta urme de uzura, zgarieturi, socuri, accesorii lipsa sau certificatul de garantie, Autoxcustoms.ro va opri o suma din valoarea produsului cu TVA. Aceasta suma va fi comunicata dupa evaluarea de catre specialisti.

In cazul abuzurilor, Autoxcustoms.ro isi rezerva dreptul de a refuza returul.

Consumatorii sunt rugati, de asemenea, sa verifice integritatea produselor in momentul primirii pentru a intocmi un proces verbal pe loc, intrucat reclamatiile ulterioare nu vor fi luate in considerare.

In cazul in care se doreste modificarea datelor de facturare de pe persoana fizica pe persoana juridica, solicitarea poate avea loc in 48 de ore de la primirea produselor, iar termenul de solutionare a cererii este de pana la 30 de zile. Trebuie avut in vedere ca numai facturile cu chitanta eliberata de catre curierat pot fi modificate pe persoana juridica, in timp ce facturile eliberate la sediul firmei nu pot fi modificate.

Asteptam sesizarile si reclamatiile la adresa contact@Autoxcustoms.ro.

Se accepta returul si in cazul persoanelor juridice?

In cazul persoanelor juridice, nu se accepta returul produselor achizitionate.

Cine suport cheltuielile de retur?

In cazul returului, cheltuielile de curierat sunt suportate de catre consumator, si nu de catre vanzator.

In cat timp primesc contravaloarea produsului?

Contravaloarea produsului poate fi rambursata in termen de maxim 14 zile de la data aducerii la cunostinta despre retur. Autoxcustoms.ro isi rezerva dreptul de a amana rambursarea pana la primirea dovezii conform careia produsul a fost expediat.

Cum trimit o sesizare sau o reclamatie?

Asteptam sesizarile si reclamatiile la adresa contact@Autoxcustoms.ro.

Termeni si conditii de garantie

La Autoxcustoms.ro, produsele comercializate provin din surse autorizate de producatori sau direct de la acestia. Produsele noastre beneficiaza de garantie nationala sustinuta de unitati service autorizate apartinand partenerilor Autoxcustoms.ro sau producatorilor nostri parteneri.

In calitate de persoana juridica, beneficiezi de o perioada de garantie de 24 luni pentru produsele de folosinta indelungata si mai putin de 24 luni pentru celelalte produse.

In cazul produselor cu certificate de garantie emise de producator sau importator, beneficiezi de garantie in toate retelele de service ale acestora, mentionate explicit in certificate. Poti prezenta produsul pe care il reclami ca fiind defect direct la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat. Aceasta unitate de service va prelua responsabilitatea rezolvarii garantiei si aducerii produsului in stadiul normal de functionare.

In cazul acesta, conditiile de acordare a garantiilor pot varia in functie de producator si sunt stabilite in politicile comerciale ale acestora, la nivel national (consulta lista de centre de service autorizate).

Societatea noastra raspunde privind garantia legala de conformitate, in calitate de vanzator conform prevederilor legale.

In cazul in care durata medie de utilizare a unui produs este mai mica de 2 ani, garantia de conformitate se reduce la perioada respectiva.

Termeni si conditii de garantie

Acesti termeni si conditii de garantie sunt in conformitate cu ordonanta Guvernului nr. 21 / 1992 privind protectia consumatorilor, legea nr. 449 / 2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora.

Perioada de garantie este intotdeauna mentionata in certificatul emis de producator sau importator. Aceasta va scadea incepand cu data inscrisa pe factura de achizitie. Aceasta perioada de garantie este confirmata si de certificatul de garantie atasat facturii fiscale emise de catre Autoxcustoms.ro.

In cadrul duratei termenului de garantie, nu se va lua in considerare timpul scurs de la data la care s-a adus la cunostinta vanzatorului defectul produsului si nici timpul scurs de la data la care s-a predat produsul pentru reparatii si pana cand a fost readus in stare normala de functionare.

Garantia produselor de folosinta indelungata

Produsele de folosinta indelungata sunt produse complexe, construite din piese si subansambluri, proiectate si construite special pentru a putea fi utilizate pe durata medie de utilizare.

In cazul in care produsele de folosinta indelungate defectate in termenul de garantie legala nu pot fi reparate sau in cazul in care durata cumulata de nefunctionare din cauza deficientelor aparute in termenul de garantie legala depaseste 10% din durata acestui termen, la cererea consumatorului, vor fi inlocuite de vanzator sau acesta va restitui contravaloarea produsului respectiv.

Drepturile din baza garantiei comerciale sunt in conformitate cu prevederile legale. Aceste drepturi legale nu sunt afectate de catre garantia oferita.

Operatiunile efectuate de service in perioada de garantie vor fi mentionate in cadrul unor documente separate, care devin parte integranta a certificatului de garantie.

Termen de reparatie

Termenul maxim de solutionare este de 15 zile calendaristice de la data la care cumparatorul, dupa caz, a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate a produsului sau a predat produsul vanzatorului ori persoanei desemnate de acesta, in baza unui document de predare-preluare.

Dupa ce produsul este adus pentru reparatii, acesta poate fi ridicat direct de la Service sau consumatorul poate solicita expedierea acestuia prin curier.

Reparatiile in perioada post garantie pot dura intre 10 – 90 zile.

Aducerea la stadiul normal de functionare se poate efectua prin:

  • depanarea / reparatia produsului;
  • inlocuirea partiala sau integrala a produsului;
  • inlocuirea cu produse cu perfomante cel putin similare / egale cu ale produsului ce nu poate fi reparat sau inlocuit cu acelasi model;
  • returnarea contravalorii produsului in situatia in care reparatia sau inlocuirea nu sunt posibile.

Responsabilitatile clientului

Conditiile de garantie nu se aplica pentru problemele sau daunele cauzate de client si nici in urmatoarele situatii:

  • personal neautorizat care a intervenit asupra produsului pentru reparatii si / sau modificari;
  • numarul de serie al produsului (S/N – „serial number”, IMEI, etc.), componentele sau accesoriile au fost modificate, anulate sau eliminate;
  • sigiliile pentru garantie au fost rupte sau schimbate;
  • produsul prezinta defecte fizice: lovituri, crapaturi, ciobiri, rugina sau prezinta urme de utilizare in conditii neadecvate: tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, manipulare incorecta, setari si instalari incorecte, virusari, rescrieri de BIOS, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor etc;
  • incapacitatea de utilizare din cauza parolelor sau a masurilor de securitate pierdute.

Procedura de trimitere a produselor in garantie

In momentul aducerii sau expedierii produsului pentru garantie, te rugam sa ne comunici numarul cererii de service alocat dupa completarea Formularului de SERVICE de forma SV XXXXX. In cazul produselor expediate prin firmele de curierat rapid, te rugam sa precizezi pe scrisoarea de transport (AWB) si numarul formularului de service impreuna cu mentiunea „In Atentia Departamentului de Service”.

Orice produs adus sau expediat catre departamentul de service trebuie sa fie in stare completa, sa contina toate accesoriile (recomandam sa fie in ambalajul original). Acestea trebuie sa fie insotite de o copie a facturii fiscale de achizitie, a certificatului de garantie original al producatorului / importatorului precum si, optional, de o copie a certificatului de garantie emis de Autoxcustoms.ro impreuna cu factura sau transmis online, via email, clientului.

Produsele care necesita acordarea garantiei pot fi expediate la adresa: Drumul Bacriului 15, Sector 6, Bucuresti.

Optezi pentru o firma de curierat rapid? Apeleaza la Fan Curier (telefon: 021-9336) sau Urgent-Cargus (telefon: Bucuresti: 021 – 9330 / Provincie: 021 – 9282) si solicita preluarea coletului de la adresa ta.

Costul transportului va fi suportat de catre tine. Este foarte IMPORTANT sa mentionezi pe scrisoarea de transport (AWB) NUMARUL FORMULARULUI DE SERVICE, precum si mentiunea „IN ATENTIA DEPARTAMENTULUI DE SERVICE”.

Dupa ce coletul / produsul va fi receptionat si verificat, vei fi anuntat privind desfasurarea procedurii de garantie / aducere la conformitate a produsului tau.

In caz ca solicitarea de garantie este nejustificata si produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata in urma verificarii.

Mentiuni Importante

Pierderea garantiei poate avea loc in urmatoarele cazuri:

  • pierderea certificatului de garantie emis de producator / importator
  • Deteriorarea, stergerea sau pierderea etichetei care contine datele de identificare ale produsului (S/N, IMEI etc.)

In caz ca nu ai primit pe email sau impreuna cu factura certificatul de garantie aferent acesteia emis de Autoxcustoms.ro, il poti solicita oricand la adresa: contact@autoxcustoms.ro

Deoarece programele si informatiile salvate pe medii de stocare pot fi sterse / pierdute in timpul operatiunilor de service, iti recomandam sa realizezi back-up periodic al datelor tale de acces.

Produsele neridicate de la unitatea de service in termen de 6 luni de la finalizarea operatiunilor vor fi declarate abandonate (conform dispozitiilor Codului Civil).

Atentie!

Produsele pentru garantie se vor ridica de catre firma de curierat la solicitarea noastra. De acea, te rugam sa completezi informatiile solicitate in formular. Dupa aprobarea formularului de catre consultantii nostri, in aproximativ 2 zile curierul va ridica produsul.

Te rugam sa il ambalezi cu grija inainte de a-l preda curierului, pentru a-l proteja in timpul transportului.

In cazul in care nu esti sigur daca produsul necesita acordarea garantiei sau daca intruneste conditiile de garantie sau daca ai orice alte nelamuriri privind garantia, ne poti contacta la contact@autoxcustoms.ro

Totodata, pentru orice nelamurire / problema in legatura cu acordarea garantiei, nu ezita sa contactezi Departamentul de Service in scris la adresa: contact@autoxcustoms.ro